Bir Tesis içerisindeki tüm hizmetleri, tek elden verdiğimiz hizmetimizdir. ve maliyet avantajı sağladığımız bu hizmetimizle, her birinde ayrı ayrı uzmanlığımız bulunan Tesis Hizmetlerini uyum içerisinde sağlayabilmekteyiz.
Bir Tesisin hayata geçmesinden önceki çalışmalar olan;
• İşletme Projesi’nin oluşturulması,
• İşletme Bütçesi ve Aidatların belirlenmesi, ödeme yöntemlerinin oluşturulması, Gelir – Gider takibi,
• Güvenlik, Teknik, Temizlik, Peyzaj, Muhasebe kadro, çalışma, eğitim ve denetim planlarının oluşturulması,
• Tesis Sakinleri – Yönetim- İşletme Şirketi arasında iletişim kanallarının oluşturulması,
• Acil ve Kriz Durumları için planların oluşturulması,
• Sığınak Yönetimi ve Acil Durum hayatta kalma modellerinin oluşturulması ve uygulanması
Konularında faaliyet göstermekteyiz.